Bij Heesmans gaan we altijd eerst het gesprek aan. Altijd. We onderzoeken de situatie en de locatie. Wat staat er achter de komma? Welk systeem past het beste bij de vraag en de behoefte van de klant?
We installeren niet zomaar installaties, we lossen een probleem op. Daarmee geven we antwoord op de vraag hoeveel waarde de klant hecht aan de behaaglijkheid van zijn medewerkers. Ga je voor het minimum zoals opgenomen in het Bouwbesluit of wil je daarboven zitten?
Op basis van de klantbehoefte selecteren wij de juiste componenten. Wij geven de klant input en een eerlijk advies, maar hij maakt zelf de keuze. Wij zijn in alles beter dan andere partijen, dat durven we inmiddels hardop te zeggen. Vergelijk het maar met het PSV van seizoen ’23-’24. Alles klopt en is doordacht. Niets gebeurt zonder idee.
Wij onderscheiden ons door onze afspraken na te komen. In een markt en een sector die zo hectisch is als de onze - hoe logisch het ook klinkt - is een afspraak nakomen goud waard.
De mens staat bij Heesmans voorop en werkt in een functie die hij of zij comfortabel vindt met alle voorwaarden om elke keer weer topkwaliteit werk te kunnen leveren. En dat levert op; voor de klant, onze mensen en Heesmans Klimaatinstallatie.