Service Technicus
Als ervaren installateur en werkgever weten we bij Heesmans goed wat we verwachten van onze mensen. Belangrijker vinden wij wat jij van ons verwacht? Wat heb jij van ons nodig om uit te kunnen blinken? Daar willen we het graag met jou over hebben.
Eerst even over de functie. Wat een service technicus is, hoeven wij jou niet uit te leggen. Wel wat jij in die functie bij Heesmans gaat doen. Goed om alvast te weten; we zoeken een junior én senior service technici.
Wij geven jou als Service Technicus alle ruimte om te groeien.
Als service technicus buig jij je met name over het inspecteren, onderhouden en het herkennen van storingen aan installaties. Je lost 1e en 2e lijnstoringen op, plus 3e lijns als je als senior werkt. Dat doe je met allerlei soorten gereedschap en past daarbij verschillende technieken toe. Heb je als junior een vraag, dan trek je jouw senior-collega aan de kraag. Omdat je werkt aan hoogwaardige installaties, is het logisch dat je nauwkeurig bent. Houd ook rekening met tijdsdruk die er regelmatig is. En goed om te weten; saai is het nooit. Vraag het maar aan een willekeurige Heesmans-collega.
Ruimte krijgen, ruimte pakken
Laten we meteen afspreken dat je van ons alle ruimte krijgt om je functie op jouw manier in te vullen, zodat jij jouw doelen waar kunt maken. Wat wij van jou verwachten is dat je die ruimte pakt. Dat proactieve past bij jou. Zelf zitten we ook op die manier in elkaar.
Je werkt oplossingsgericht en toont initiatief. Soms moet je keuzes maken die zo specifiek zijn dat ze niet standaard zijn. Dat inzicht moet je wel hebben. Wij geven je volop ruimte om bij te scholen, zodat je altijd de kennis hebt om af te kunnen wijken van standaardoplossingen. Wat we ook belangrijk vinden is dat je fouten of afwijkingen snel signaleert en volgens de richtlijnen oplost.
Voornaambasis
Je merkt aan alles dat je in een familiebedrijf werkt. Bij Heesmans Kimaatinrichting kennen we elkaar op voornaambasis. Dat maakt het samenwerken fijner en constructiever. En alles is gewoon heel goed geregeld, zodat iedereen zich kan focussen op zijn of haar taak.
Nu al enthousiast?
Want ja we hebben misschien wel de leukste baan in de leukste sector die er is, maar ook de verantwoordelijkheid om het beste uit onszelf te halen voor onze opdrachtgevers.
Junior Service Technicus? Dit heb jij in huis
- Een vak-gerelateerde mbo-opleiding.
- Aangevuld met passende cursussen en/of trainingen.
- Ervaring als service monteur.*
- Ervaring met regeltechnieken.*
- Ervaring met koeltechnieken.*
* nog niet zoveel ervaring maar hebben we je interesse wel gewekt? Geef ons dan alsjeblieft een belletje zodat we samen kunnen bekijken of dat deze functie bij jou past.
Senior Service Technicus? Dan heb je dit in huis
- Een vak-gerelateerde mbo-opleiding (hbo werk- en denkniveau)
- Aangevuld met passende cursussen en/of trainingen
- Ervaring als service technicus.
- Ervaring met regeltechnieken.
- Ervaring met koeltechnieken.
Heel graag gedaan
- Een afwisselende functie bij het leukste familiebedrijf van Brabant.
- Een goed salaris, passend bij jouw leeftijd en ervaring.
- 25 vakantiedagen op jaarbasis + 13 adv-dagen.
- Een goede pensioenregeling.
- Alle ruimte om je persoonlijk en vakinhoudelijk verder te ontwikkelen.
- Fietslease regeling voor verschillende soorten en merken fietsen.
- Sportvergoeding.
- Korting op alle producten en diensten die we verkopen.
- Lekker vers fruit op het werk.
- We vieren graag successen en houden van leuke teamuitjes.
- En je gaat werken met de leukste collega’s.
Heb je vragen of wil je meer weten? Stuur Martijn van Melis een Whatsapp bericht.
Ken je ons trouwens al?
Bij Heesmans Klimaatinrichting denken we eerst aan mensen, daarna aan gebouwen. Dat zit zo. Als mensen zich goed voelen in een ruimte heeft dat zijn weerslag op alles. Op het (werk)geluk, de arbeidskwaliteit, de sfeer en het comfort op de werkplek of in huis. Uiteindelijk levert dát een beter werk- en woonklimaat op. Alles voor een doordachte en toekomstbestendige installatie. De kwaliteit van ons werk is onze handtekening. Als je zoals wij blij wordt van tevreden klanten en medewerkers, ligt de lat steeds hoog. Met een team van 70 steengoede, betrokken medewerkers doen we ons werk (grotendeels) in een straal van 30 minuten rondom het hoofdkantoor. Dat doen we al bijna 60 jaar, met aandacht voor mens, duurzaamheid en techniek.